Uppvärmning:
-Single Leg Hip Thrust, Frog pumps, Deadbugs
-KB-övningar: 1H-sving, 1H-rodd, Staggered deadlift

3-4 set
A1 KB-deadlift, en eller två kettle bells x 6-8 reps*
A2 Landmine deadlift x 6-8 reps
A3 Push ups, svår variant 4-10 reps

B “Svettiga Sigurd”
25 min amrap
Svingar x 4-6 reps
Bear Squat x 6-8 reps
Hollow rocks ELLER Sit ups, helst grod-varianten x 8-12 reps
Bear Hug Walk ELLER Goblet Hold Walk x 2-4 längder
Suitcase Hold x 20-30 sek / arm

*på minut 4-8-12-16-20-24 gör 5 Cook Squats med 2 sek paus i bottenpositionen

En liten specialare idag med “bara” två delar så att vi hinner med en lite längre avslutning i form av “Svettiga Sigurd”. Det är också många nya eller ny-gamla övningar idag så det blir en del att gå igenom.

Tänk på att när passen ser ut så här så är det inte meningen att ni ska göra jättetunga repetitioner på övningarna, försök hitta ett tempo där ni kan gnugga på utan att gå in i väggen…och som också helst gör att ni inte vaknar upp med allt för mycket träningsvärk dagen efter 😂