Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A & B-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. ”Slammit”
I lag om upp till 3:
Amrap 20 min
125 cals row – minst 15 cals som mest 30 cals per sittning
100 thrusters med platta eller 2db/kb – minst 5 reps som mest 15 reps per set
75 sit ups – valfritt antal per set
50 burpees – valfritt antal per set
-efter varje set av någon övning så måste man göra 8 ball slams

*Score: antal varv och reps på sista varvet

KOM IHÅG att det är marklyft imorgon om ni ska träna då, tex kan det idag vara en god idé att välja lite lättare vikter på det som belastar baksidan 🙂

  1. Gör A-del från de senaste 3 träningsdagarna.
  2. Gör den assistansträning som står ovan. Om ni tränat de senaste 3 dagarna så gör ni bara del 2, men då upp till 5 set av dessa.
  3. Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod, fart och fläkt tillsammans! 😅