A 5 x 20 sek double unders / 40 sek vila
B1 3 x 50 sek stretch i botten av en benböj
B2 3 x 40/40 sek stretch av vader
C1 5 x 5 reps Toes To Bar
C2 5 x en vända kettle bell bear crawl (ca 10 m)
+
“Lethal Linda”
5 min amrap Air Squats
vila 30 sek
5 min amrap Double Unders

Tjohej, veckan med det nya schemat fortsätter. På tisdag är det dock precis som vanligt. Morgonträning kl 07-0800, men på onsdag blir det pass både på lunch och kväll, kl 12-13 resp 18-19 + open gym till 2000! Wow! 🙂

Dagens pass börjar med ett par vändor snabba double unders eller den variant du klarar i så hög hastighet som möjligt. Därefter så lägger vi runt 10 minuter till att stretcha botten av benböjet och vaderna. Håll kvar värmen under C-delen och gör ett par vändor med så strikta/tunga TTB som du kan, använd gärna ankelvikter, och varva med kettle bell bear crawl som ni övade på förra veckan. Koncentration krävs och starka handleder, annars tippar man! Till den avslutande delen gäller det att tvärtom till A-delen att lugna ner hoppandet så att du orkar hoppa så många som möjligt under 5 minuter och det efter 5 minuter av benböj, ouch! Lethal Linda commin your way! 🙂

Exempel på vadstretch. Ont om bra väggplatser? Tag plats i en trappa eller på ett par bumpers.