Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills
[nedanstående övningar eller så gör ni hemläxa från Hälsoutvärdering och Uppföljningar!]

A1. Öva handståend mot vägg eller mha kompis 20-30s 4set
A2. Forearm push up @ 30×1 6-8reps 4set
A3. Goblet boxsquat @ 32×1 6-8reps 4set

3. “Gain bringer”
AMRAP 20min
i lag om 3 personer

P1. 250m löpning

P2 och P3 gör varannat varv av
4 burpees
4 thusters med valfri utrustning

*Laget byter löpare efter varje 250m löpning.
* Score = fulla varv av burpees och thrusters

  • Gör Styrkedel eller teknikdel först. Gör eventuell assistans träning som hör till DEN DELEN
  • Om ni tränat de senaste 3 dagarna så gör ni bara del 2 ovan som ”styrka”, dvs direkt på assistansträningen men något annat som ni inte gjort under denna period.
  • Som konditionsdel så utgår vi från att vi gör gemensam metcon, här kommer det vara fokus på team-wod, så det blir både roligt, bra och peppande! ?