A1 Press 3 x 6-8 reps
A2 1 h rodd 3 x 12-15 reps / arm
B 1h press 3 x 8-12 reps / arm

5-8 set
Rodd/AD @ 80% 20 sek
Rodd/AD @ 95% 20 sek
Burpees, afap, 5 reps
Vila ca 3 min

Tillägg: Hålla toppen av pull up

VALBORG! Passen är inställda på kvällen, men Linda håller lunchpass på måndag kl 1200-1300. 1a maj är också passen inställda. Allt detta står så klart på passbokningen, så ni är säkert med i matchen, men jag tänkte bara påminna en extra gång!

Stång på A1, lättare vikt på B, ska inte “stånkas” upp. Klockan är rullande, dvs bra om man hjälper varandra att komma ur roddmaskinerna, sedan direkt snabba burpees! Om man har svårt för armhävningsdelen så kör sprawl-burpees och öva mer på armhävningar efter passet!

Kommande vecka 18:

Måndag – Press + intervall
Tisdag – 1a maj, stängt
Onsdag – Tyngdlyftning +  metcon, lång
Torsdag – Pull ups + intervall, medel
Fredag – Allround
Lördag – Marklyft + intervall
Söndag – Se kommande vecka på lördagens inlägg

Chalkbusters! Väldigt cheezy, men allt som sägs är sant!