Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. Ett pass som heter “Ove”

Lag om upp till 4

Amcal 15 min
Rodd x minst 12 max 16 cals
Med 2 db/kb: Renegade row + 3 (Squat) Cleans + 4 Deadlift x 3 varv
Med Slam ball: Thruster (m släpp) + 2 reverse lunge (m goblet hold) x 6 varv

[första varvet: en på rodden och två ställer sig i kö, den fjärde i laget måste göra övningarna innan första rodden]

SCORE: totalt antal cals delat med antal deltagare delat med 12 cals
Tiebreaker: totalt antal cals

  1. Gör A-del från de senaste 3 träningsdagarna. Det är ok att disponera tiden själv och prioritera A-del 💪
  2. Gör valfria övningar från de B-delar som varit senaste dagarna. Om ni tränat på gruppträningspass de senaste 3 dagarna så rekommenderar vi att ni bara gör övningar från B-delar detta pass. Bra övningar att göra mer av! 👌
  3. Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod tillsammans!