Uppsamlingsdag
1. A- & B-del från tidigare tre träningsdagar
[Har du tränat alla tre tidigare dagar, då fokuserar du på B-delar, se förklaring nedan!]

2. Team-wod!

“Metcon-Mikael”

I lag om upp till 4 med en roddmaskin och 20 minuters rullande klocka:

*P1 Ro 400/300 m ELLER löpning 300 m + 25 svingar + 400/300 m – var och en i laget ska göra detta!
+
*P2-P4 gör följande där 2 jobbar och 1-2 vilar
Amrap
30 burpees
60 mountain climbers
30 reverse lunge med goblet hold
60 slam ball thrusters (m släpp)
30 kb-cleans eller snatch

[Alla måste hinna göra P1-delen klart inom 20 min, så planera takten! Oavsett så får max 2 i laget jobba samtidigt på övningarna som görs i den ordning de står! ]

SCORE: varv och reps på amrap
DNF: om inte alla hinner P1-delen, så planera väl! 😅

  1. Prioritera A-del från de senaste 3 träningsdagarna när du disponerar tiden. Har du tränat alla dessa dagar så avstå helst tunga lyft och prioritera istället B-delar som du betar av i mån av plats samt efter dina behov. 😊
  2. Som avslutning så har vi en svettig konditionsdel som vi gör tillsammans i olika lag  😅

HEMMATRÄNINGEN

Vila eller gör pass från tidigare dagar!