Uppvärmning:
-KB: marklyft, svingar, goblet squat

A1 Clean grip deadlift till under knä, pausa 2 sek, fullfölj repetitionen x 3-5 reps
A2 Hip thrust på golvet eller frog pumps med eller utan vikt över höften x 10-20 reps

2-4 set
B Skulderstabilitet i rörelse:
Öva SOTS-press med lätt vikt, börja med lätta reps sittande
och/eller
Öva handstående…handstående gång kanske 😱
[i set-vilor, testa övningar som kommer på nästa del]

C “Augusta”

10 varv på tid

Burpees x 3
Wall ball thruster (med släpp) x 4
Reverse lunge (med goblet hold) x 6

[time cap 8 min]

Aaaand we´re back, vårterminen för 2020 kickar igång på allvar och det gör vi tillsammans med våra fantastiska tränare och framförallt ER, våra fina medlemmar!

Fullt ös idag och många olika övningar, titta gärna på filmerna ovan! På avslutningen så kommer det kanske inte hinnas med alla varv, men ni gör så gott ni kan så klart! 💪

På onsdag börjar nästa baskurs som går på onsdagar 6 veckor från och med 8e januari kl 17:00 och som vanligt är det mest prisvärt att slå till på medlemskap på en gång, tell your friends så gör vi 2020 till ett underbart år tillsammans! 👌

https://www.instagram.com/p/B6kTIOVAC5A/