Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “Agda”

Lag om upp till 5

Amcal 15 min
Rodd x minst 9 max 15 cals
6 renegade row deadlift*
8 reverse lunge slam ball thruster (m släpp)

*2 renegade row + deadlift = 1 rep

OBS – första varvet: en på rodden och två ställer sig i kö, den fjärde i laget måste göra övningarna innan första rodden. Det är ok om det blir kö, ro hårdare! ??‍♀️

SCORE: totalt antal gjorda rodd-intervaller (dra ett streck för varje) delat med antal deltagare, tie break = antal cals

  1. Gör A-del från de senaste 3 träningsdagarna. Det är ok att disponera tiden själv och prioritera A-del ?
  2. Gör valfria övningar från de B-delar som varit senaste dagarna. Om ni tränat på gruppträningspass de senaste 3 dagarna så rekommenderar vi att ni bara gör övningar från B-delar detta pass. Bra övningar att göra mer av! ?
  3. Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod tillsammans! ?