Uppvärmning:
-från powerposition: high pull → power clean och frys i fångstposition → front squat
-från marken: långsamt till under knä → pausa → därefter till ovanstående
[om över huvudet lägg till övningar från dag 2]

3-4 set
A 5 Hang power clean + 3-5 Front squat* (+ 1-4 STOH)**

2-4 set
B1 KB-deadlift, pausa 3-5 sek strax under knä på väg upp OCH ned
B2 SOTS-press – variant du klarar av – x 3-5 reps
B3 Öva Reverse Elephant walk → Wall walk → Handstående

C “Lorentz”

3 min amrap
Devil press med 2db/kb x 5
2db/kb deadlift x 10
Air squats x 10

vila 60 sek

x 2 set

Några asterixer kopplat till ovanstående A-del:

*Försök göra fler frontböj om du inte var med på böjpasset för 2 dagar sedan
**Ett par Shoulder To Overhead på slutet om du inte var med på presspasset igår

Så det blir potentiellt många individuella anpassningar till dagens A-del, men något alla ska tänka på är att ni inte gå mot maxvikter idag, ni får fler tillfällen!

På B-delen så försöker vi hinna 3 övningar idag igen och glöm inte att öva Devilpress och tänka på vikter inför avslutande del, det blir lite mindre surr och mer fokus för att hinna med! 😂

Men på avslutande del så är det bara att köra på i 7 minuter! 💪