Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “Alexandra”
Lag om upp till 3:

Med 20 min rullande klocka – alla i laget jobbar, en roddmaskin per lag:

Rodd minst 100 meter eller tills avlöst 😅
+
2 varv av*
5 burpees med så strikt armhävning som möjligt
6 svingar
Goblet hold walk med samma kettle bell x 2 längder

*första varvet så börjar en på rodden, en står i kö till rodden och en måste göra övningarna först, därefter måste varje lagmedlem göra dessa två varv innan ni kan lösa av den som ror

SCORE: totalt antal meter rodd / antal deltagare

  1. Gör A-del från de senaste 3 träningsdagarna. Det är ok att disponera tiden själv och prioritera A-del 💪
  2. Gör valfria övningar från de B-delar som varit senaste dagarna. Om ni tränat på gruppträningspass de senaste 3 dagarna så rekommenderar vi att ni bara gör övningar från B-delar detta pass. Bra övningar att göra mer av! 👌
  3. Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod tillsammans!

View this post on Instagram

Vem är taggad på träning idag? #crossfituppsala

A post shared by Tränarprofil Cfua (@crossfituppsala) on