Uppsamlingsdag
1. A- & B-del från tidigare tre träningsdagar
[Har du tränat alla tre tidigare dagar, då fokuserar du på B-delar, se förklaring nedan!]

2. Team-wod!

“Fatima & Fatigued”

2 delar i lag om 2 med 18 min rullande klocka:

1. 9 min av:
Buy in: 800 m löpning eller 900 m rodd – dela upp sträckor valfritt*
+
Amrap – en jobbar, en vilar
20 svingar
12 burpees

direkt till nästa del utan paus

2. 9 min av:
Buy in: 10 x 20 m putta släde eller 900 m rodd – dela upp sträckor valfritt**
+
Amrap – en jobbar, en vilar
20 m utfallsteg
80 m suticase carry – max 20 m / hand

*Dvs kanske 200 m vardera x 2 varv eller annan lösning, Rullande meter på rodd
**Relativt lätt släde, max 4-5 par kör detta, annars rodd

  1. Prioritera A-del från de senaste 3 träningsdagarna när du disponerar tiden. Har du tränat alla dessa dagar så avstå helst tunga lyft och prioritera istället B-delar som du betar av i mån av plats samt efter dina behov. ?
  2. Som avslutning så har vi en svettig konditionsdel som vi gör tillsammans i olika lag  ?

HEMMATRÄNINGEN

Vila eller gör pass från tidigare dagar!