Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “Eskil”
Lag om upp till 4
2 varv med 2 min jobb och 1 min vila mellan stationer:

Amrap av:
1 -Putta släde utan extra vikt amrap – välj valfria handtag, lägre är tyngre
2 -10 air squats + 10 m utfallsteg
3 – 5 burpees + 4 shuttle runs
4 -Hammarslag eller hopprepshopp eller Battle ropes

SCORE: amrap slädvändor för hela laget, så kom ihåg era vändor! ??

[totaltid 23 min]

  1. Gör A-del från de senaste 3 träningsdagarna. Det är ok att disponera tiden själv och prioritera A-del ?
  2. Gör valfria övningar från de B-delar som varit senaste dagarna. Om ni tränat på gruppträningspass de senaste 3 dagarna så rekommenderar vi att ni bara gör övningar från B-delar detta pass. Bra övningar att göra mer av! ?
  3. Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod tillsammans! ?

HEMMATRÄNINGEN

Vila eller gör pass från tidigare dagar!