Uppsamlingsdag
1. A- & B-del från tidigare tre träningsdagar
[Har du tränat alla tre tidigare dagar, då fokuserar du på B-delar, se förklaring nedan!]

2. Team-wod!

“Huffin n puffin Hillevi”

I lag om upp till 4 med en roddmaskin och 20 minuters rullande klocka:

*P1-P2 – en jobbar en vilar
500/400 m rodd eller 400 m löpning x 2 per person, en jobbar en vilar
—När alla i laget har gjort detta så ändras det till:
15/10 cals rodd x 2 set
+
*P3-P4 – en jobbar en vilar
Amrap
50 svingar
40 reverse lunge eller switch lunges
30 slam ball thruster ball slam*
20 burpees

*alltså från marken och på valfritt sätt gör en sb-thruster och avsluta med en ball slam, försök få lite mer flyt än i filmen 🎥😄

OBSERVERA:
Alla måste hinna göra den första rodd/löpinigs-delen klart inom 20 min, så planera takten! 😅
OM ni är 3 i laget så ror/springer bara en person åt gången och då är det lika lång vila som det tog att ro/springa första vändan innan du börjar nästa

SCORE: varv och reps på amrap + cals på rodden

  1. Prioritera A-del från de senaste 3 träningsdagarna när du disponerar tiden. Har du tränat alla dessa dagar så avstå helst tunga lyft och prioritera istället B-delar som du betar av i mån av plats samt efter dina behov. 😊
  2. Som avslutning så har vi en svettig konditionsdel som vi gör tillsammans i olika lag  😅

HEMMATRÄNINGEN

Vila eller gör pass från tidigare dagar!