Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “Bastu Bernt”

Idag blir det varmt som i en bastu och ni kör 2 delar i lag om 2 med 20 min rullande klocka:

1. 10 min av
400 m gemensam löpning eller 3 min amrap putta släde 20 m varannan gång*
+
Amrap – en jobbar, en vilar
20 alt db snatch från marken eller kb snatch från häng**
12 burpees

direkt till nästa del utan paus

2. 10 min av
400 m gemensam löpning eller 3 min amrap putta släde 20 m varannan gång*
+
Amrap – en jobbar, en vilar
20 air squats
12 reverse lunge (med goblet hold)

*Max 4 par kör detta, om fler inte kan löpa, kör i samma lag!
**Glöm inte matta att ställa ner vikten på! Välj hellre Db snatch om du har svårt för kb snatch!

  1. Gör A-del från de senaste 3 träningsdagarna. Det är ok att disponera tiden själv och prioritera A-del 💪
  2. Gör valfria övningar från de B-delar som varit senaste dagarna. Om ni tränat på gruppträningspass de senaste 3 dagarna så rekommenderar vi att ni bara gör övningar från B-delar detta pass. Bra övningar att göra mer av! 👌
  3. Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod tillsammans! 😅

HEMMATRÄNINGEN

Vila eller gör pass från tidigare dagar!