Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “Isak”
Lag om upp till 3:

Med 20 min rullande klocka – alla i laget jobbar, en roddmaskin per lag:

Rodd 10/7 cals
Hängande knä / benlyft med eller utan vikt, konrollerat tempo x 10
Bear Hug Squat med stor slam ball / stor wall ball ELLER Goblet squat x 10
Wall walk ELLER Elephant walk x 3

*OBS – alla börjar med rodd första varvet, dvs liten kö i början. Och i händelse av kö senare i passet, vila lite extra och hjälp nästa av / på roddmaskinen.

SCORE: cals på rodd

  • Gör A-del och valfri B-del från de senaste 3 träningsdagarna. Det är ok att disponera tiden själv och prioritera A-del. 💪
  • Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod tillsammans! ?
  • Om ni tränat på gruppträningspass de senaste 3 dagarna så gör ni bara B-delar. Bra övningar att göra mer av! 👌