Dag 5

A. Strikta pullup / assisterade pullups i ringar @ 30X1; 5-10 reps; 6 set
B. Trap 3 Raise; 6-8 reps / arm; 3 set; Vila 30s mellan armarna.

+

Par-Workout “Nått annat”:

4 varv av:
P1: 30 sekunder AMRAP Strikta Pullups
P2. 30 sekunder AMRAP Strikta Pullups

4 varv av:
P1: 30 sekunder AMRAP pushups
P2: 30 sekunder AMRAP pushups

4 varv av:
P1: 30 sekunder AMRAP tuckups
P2. 30 sekunder AMRAP tuckups

4 varv av:
P1: 30 sekunder AMRAP squats
P2. 30 sekunder AMRAP squats

Även om trap-3 raise kanske inte är den absolut roligaste övningen ni någonsin gjort, så se till att jobba igenom den ganska fort, kolla på filmen om ni har funderingar på hur man gör. Använd den gärna under uppvärmningen för att supersetta bänkpressen så kommer ni att hitta en vikt att göra relativt fort!

På del två så är det endast en person jobbar åt gången. Så det blir att man jobbar 30 sekunder, vilar 30 sekunder. Repetera. På pullupsen så kan ni assistera varandra om ni vill (genom att hålla i fötter osv) eller köra ring-roddar.