Uppsamlingsdag
1. A-del från tidigare tre träningsdagar
[Har du tränat alla tre tidigare dagar, då fokuserar du på att öva på valfri teknik]

2. Team-wod!

“Torsten med resten”

12 minuters rullande klocka i Lag om upp till 2 – en jobbar en vilar

2Db DL x 10
Slam ball sit ups x 10 – touch bakom huvud sedan vid fötter
2Db hangclean x 10
Ball slams x 10
Frontracked reverse lunge x 10
Slam ball thrusters (med släp) x 10
Rodd x 10 cals eller 10 burpees*

*Först till kvart på tre roddmaskiner som förslagsvis ställs längst med sidorna av rummet och INTE in i rummet så de tar mindre plats. En fördel med burpees: ni kan lättare dela på jobbet 💪

[OBS: kör ni varannan övning så delar ni jämnt, men ni delar som ni vill. SAMT: om det är ojämna lag så kan någon köra hela själv, bra övning inför OPEN! 😅]

  1. A-del från de senaste 3 träningsdagarna. Har du tränat alla dessa dagar så avstå helst tunga lyft och prioritera istället Hemma-Bonus som du betar av efter dina behov.
  2. Som avslutning så har vi en svettig konditionsdel som vi gör tillsammans i olika lag  ?
  3. Sen så en påminnelse: spraya inte PÅ stängerna, spraya på ett papper och sedan torka av stången i vågrätt läge. Tyvärr går kullagret i stängerna sönder om det sprayas på dem, tack på förhand!

HEMMATRÄNINGEN

Vila eller gör gårdagens pass