Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “Folke”

Lag om upp till 3

2 varv med 2 min jobb och vila 2 min mellan stationer:

1 – Löpning (eller Rodd för cals)*
2 – Amrap 12 svingar 12 clean & (push) press med valfria handbyten
3 – Amrap 6 ball slams 8 slam ball thrusters (med släpp) 10 alt (switch) lunges m goblet hold + 5 Lateral lunges / ben

[totaltid 22 min]

SCORE: på löpning är meter / 10 (dvs 200 m = 20) och startar ute, hinner man inte tillbaka till 2 min sek så -5 på resultat (dvs 400 m, 40 – 5 = 35), på rodden är det cals

  1. Gör A-del från de senaste 3 träningsdagarna. Det är ok att disponera tiden själv och prioritera A-del 💪
  2. Gör valfria övningar från de B-delar som varit senaste dagarna. Om ni tränat på gruppträningspass de senaste 3 dagarna så rekommenderar vi att ni bara gör övningar från B-delar detta pass. Bra övningar att göra mer av! 👌
  3. Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod tillsammans! 😅

HEMMATRÄNINGEN

Vila eller gör pass från tidigare dagar!