Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “Kalle G”

Lag om upp till 4

Amcal 16 min
4 Devil press ELLER 2kb burpee-clean & (push) press
6 2db/kb frontrack reverse lunge
Rodd x minst 8 max 12 cals

[första varvet: en på rodden och två ställer sig i kö, den fjärde i laget måste göra övningarna innan första rodden]

SCORE: totalt antal gjorda rodd-intervaller (dra ett streck för varje) delat med antal deltagare

  1. Gör A-del från de senaste 3 träningsdagarna. Det är ok att disponera tiden själv och prioritera A-del 💪
  2. Gör valfria övningar från de B-delar som varit senaste dagarna. Om ni tränat på gruppträningspass de senaste 3 dagarna så rekommenderar vi att ni bara gör övningar från B-delar detta pass. Bra övningar att göra mer av! 👌
  3. Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod tillsammans! ?