Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “Welcome to the Row Show”
Hela passet i två lag:
20 min amrap
Rodd* – minst 10 och max 30 cals / sittning
Air squats x 15
Svingar x 12
Ball slams x 10
HumanMakers x 5 reps

*2 roddmaskier per lag – max 30 cals / sittning, roddmaskinen ger poäng, se nedan
*2 personer i varje lag börja på roddmaskinerna alla andra börjar på övriga övningar
*man måste inte göra de övriga övningarna i den ordning som står, men man ska beta av alla innan man sätter sig på rodden

*score: totalt antal cals på båda roddmaskinerna

KOM IHÅG att det är bakböj imorgon om ni ska träna då, tex kan det idag vara en god idé att välja lite lättare vikter på det som belastar baksidan ?

  • Gör A-del från de senaste 3 träningsdagarna.
  • Gör den assistansträning som står ovan. Om ni tränat de senaste 3 dagarna så gör ni bara del 2, men då upp till 5 set av dessa.
  • Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod, fart och fläkt tillsammans! ?