Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills
[nedanstående övningar eller så gör ni hemläxa från Hälsoutvärdering och Uppföljningar!]

A1. Goblet box squats @ 31×1 4-5reps 4set
A2. Boxjump step down 4-5reps/sida 4set
A3. Handstående mot vägg 10-30 4set

3. “Me and my mates”
AMRAP 20min
i lag om 3 personer:

P1
15 cal AB/rodd/ ski-erg

P2 och P3
AMRAP synkroniserade varv av
6burpees
6 situps
6 utfallshopp (3+3)

* Score = antla rundor av AMRAPen

  • Gör Styrkedel eller teknikdel först. Gör eventuell assistans träning som hör till DEN DELEN
  • Om ni tränat de senaste 3 dagarna så gör ni bara del 2 ovan som ”styrka”, dvs direkt på assistansträningen men något annat som ni inte gjort under denna period.
  • Som konditionsdel så utgår vi från att vi gör gemensam metcon, här kommer det vara fokus på team-wod, så det blir både roligt, bra och peppande!

”To live is to fly”

A post shared by Tränarprofil Cfua (@crossfituppsala) on