Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills
[nedanstående övningar eller så gör ni hemläxa från Hälsoutvärdering och Uppföljningar!]

A1. 20-30 DU/ 30-40 SU 3set
A2. Tall kneeling pallofpress @ 2222 4-5reps/sida 3set
A3. Handstående mot vägg 10-30 3set

3. “The climb 2.0”
AMRAP 20min
I lag om 3 pers – alla jobbar samtidigt

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 osv till cap

Thrusters
Ball slams
Burpees
[thrusters med platta eller 2db/kb/ eller en stång]

*Samtliga i laget måste göra alla reps intervaller innan det får gå vidare uppåt i stegen.
*Man göra alla tre övningar i ett svep, är du klar före dina kamrater så håller du 1 x hantel eller kettlebell i goblet hold tills alla är klara…behöver ni vila så sänk tempot på någon av övningarna så ni är klara samtidigt ?
PS Det här blir jobbigt! ?

  • Gör Styrkedel eller teknikdel först. Gör eventuell assistans träning som hör till DEN DELEN
  • Om ni tränat de senaste 3 dagarna så gör ni bara del 2 ovan som ”styrka”, dvs direkt på assistansträningen men något annat som ni inte gjort under denna period.
  • Som konditionsdel så utgår vi från att vi gör gemensam metcon, här kommer det vara fokus på team-wod, så det blir både roligt, bra och peppande!

Hyfsat bra stämning på bakgården idag, trots alla jerks! ❤️?️‍♂️

A post shared by Tränarprofil Cfua (@crossfituppsala) on