Uppsamlingsdag
1. A- & B-del från tidigare tre träningsdagar
[Har du tränat alla tre tidigare dagar, då fokuserar du på B-delar, se förklaring nedan!]

2. Team-wod!

“No-rep Nikolaus”

14 min amrap i lag om tre

P1 – Rodd 20/15 cals ELLER 300 m löpning
P2 – 6 goblet squats 9 svingar + amrap burpees tills P1 är klar
P3 – vila**

SCORE: antal burpees
Tiebreaker: sammanlagd vikt på kettlebells (ni har varsin i laget)

[totaltid 14 min]

*max 3 roddmaskiner per pass, så bestäm hur ni delar utrustningen innan ni kör igång en amrap!
** är ni bara 2 i laget så växla fram och tillbaka med minst 45 sek vila mellan set, ok med mer om ni behöver 😅

  1. Prioritera A-del från de senaste 3 träningsdagarna när du disponerar tiden. Har du tränat alla dessa dagar så avstå helst tunga lyft och prioritera istället B-delar som du betar av i mån av plats samt efter dina behov.
  2. Som avslutning så har vi en svettig konditionsdel som vi gör tillsammans i olika lag  ?
  3. Jepp, det börjar bli kyligt men med en tröja och överdragsbrallor eller löpartights under shortsen eller bara för den delen så går det utmärkt att springa ute!
  4. Sen så en påminnelse: spraya inte PÅ stängerna, spraya på ett papper och sedan torka av stången i vågrätt läge. Tyvärr går kullagret i stängerna sönder om det sprayas på dem, tack på förhand!

HEMMATRÄNINGEN

Vila eller gör gårdagens pass