Uppsamlingsdag
1. A- & B-del från tidigare tre träningsdagar
[Har du tränat alla tre tidigare dagar, då fokuserar du på B-delar, se förklaring nedan!]

2. Team-wod!

“Sture Stor & Stark (men också bra kondition?)”

I lag om 4 med en roddmaskin och 20 minuters rullande klocka:

*P1 Ror 1000/800 m – var och en i laget ska göra detta!
+
*P2-P4 gör följande där 2 jobbar och 1-2 vilar
Amrap
20 burpees
40 goblet squats
80 svingar
100 mountain climbers

[Alla måste hinna ro klart inom angiven tid, så planera rodden! När alla rott får alla vara med på amrap:en, men då ska 2 vila och 2 jobbas, så planera som sagt rodden! I amrap görs övningarna i ordning där var och en får ha olika vikt på kettlebellen]

SCORE: varv och reps på amrap
DNF: om inte alla hinner ro klart, planera rodden! 😅

  1. Prioritera A-del från de senaste 3 träningsdagarna när du disponerar tiden. Har du tränat alla dessa dagar så avstå helst tunga lyft och prioritera istället B-delar som du betar av i mån av plats samt efter dina behov. 😊
  2. Som avslutning så har vi en svettig konditionsdel som vi gör tillsammans i olika lag  😅

HEMMATRÄNINGEN

Vila eller gör pass från tidigare dagar!