Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “Mint Conditioning”
Hela passet i två lag:
20 min amrap
Rodd – 20 cals / sittning – 2 roddmaskiner / lag
10 burpees
Löpning 100 m
Suitcase walk – om ute, från mattor till 20 m märket och tillbaka ELLER om inne, 5 m x 6 – valfria handbyten

*2 personer i varje lag börja på roddmaskinerna övriga fyller på när dessa är klara, sedan görs övningarna i den ordning de står
*kettlebells för suitcase walk tas från en gemensam “pott”, när man tagit alla som står där så börjar man ta från motståndaren

Score: antal kettlebells på respektive lags sida
Tiebreaker: totalvikt på kettlebells

KOM IHÅG att det är marklyft imorgon om ni ska träna då, tex kan det idag vara en god idé att välja lite lättare vikter på det som belastar baksidan 🙂

  • Gör A-del från de senaste 3 träningsdagarna
  • Gör valfri B-del som står på tavlan. Det är dock ok att disponera tiden själv och prioritera A-del. Om ni tränat de senaste 3 dagarna så gör ni bara B-delar, men då upp till 5 set av dessa.
  • Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod, fart och fläkt tillsammans! ?