Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills
[nedanstående övningar eller så gör ni hemläxa från Hälsoutvärdering och Uppföljningar!]

A1. Gobelt box squats @ 31×1 4-5reps 4set
A2. Sidoplanksrodd @ 2222 4-5reps/sida 4set
A3. Handstående mot vägg 10-30 4set

3. “The Real Relay”
AMRAP 20min
i lag om 3 personer
P1 och P2
300m löpning

P3.
AMRAP
5 KB svingar
5 Goblet squats
5 Burpees

* Score = antal rundor av AMRAPen
*2 lagmedlemmar måste alltid springa samtidigt MEN beroende på hur lätt löpning är så kan ni anpassa sträckan, utgångsläget är 300 m, men tex så kan man göra 200 m så att ni kommer in samtidigt

  • Gör Styrkedel eller teknikdel först. Gör eventuell assistans träning som hör till DEN DELEN
  • Om ni tränat de senaste 3 dagarna så gör ni bara del 2 ovan som ”styrka”, dvs direkt på assistansträningen men något annat som ni inte gjort under denna period.
  • Som konditionsdel så utgår vi från att vi gör gemensam metcon, här kommer det vara fokus på team-wod, så det blir både roligt, bra och peppande!