Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar
(Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!

2.Assistans-träning som pre-/rehab
[nedanstående övningar eller så gör ni hemläxa från Hälsoutvärdering och Uppföljningar!]

A1. Tall kneeling pallofpress @ 2222 6-8reps/sida 4set
A2. Forearm push up @ 30×1 6-8reps 4set
A3. Goblet boxsquats @ 31×1 6-8reps 4set

3. “Working the line”
AMRAP 20min
i lag om 3 personer
P1
10 plate/bar thruster
5 push ups

P2 och P3 Alternerar ballslams under tiden P1 gör sina thusters och push ups

Efter att P1 är klar byter P2 av.

*Score = antal hela varv av 10thrusters + 5 push ups. Tie Break: antal ball slams laget gjort tillsammans

*Ballslams måste alterneras varje rep alltså “I Go – You Go”

  • Gör Styrkedel eller teknikdel först. Gör eventuell assistans träning som hör till DEN DELEN
  • Om ni tränat de senaste 3 dagarna så gör ni bara del 2 ovan som ”styrka”, dvs direkt på assistansträningen men något annat som ni inte gjort under denna period.
  • Som konditionsdel så utgår vi från att vi gör gemensam metcon, här kommer det vara fokus på team-wod, så det blir både roligt, bra och peppande! ?

Jäklar vad fint jobbat på lunchpasset! ❤️ #crossfituppsala

A post shared by Tränarprofil Cfua (@crossfituppsala) on