Kristi himmelsfärds och röd dag, vi ses imorgon fredag! Och som vanligt när det är en röd dag i mitten av en tre dagars period så stryker vi nästkommande Uppsamlingsdag. Njut av dagen så länge! 😊

Och hörni, glöm inte att använda era träningskonslutationer som är inkluderade. Boka tid med Björn eller Martin och hör av er om tiderna inte passar så kan vi säkert flytta lite på dem. Hör av er till info@crossfituppsala.se