Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del

Testdag 1-2 har flera olika övningar, beta helst av från en dag i taget. Det går också bra att se detta som en “mellandag” och köra så kallade “arbetsset” istället för att ta supertungt!

OBSERVERA: dagens tränare bestämmer vad ni får plats med och vad som är praktiskt genomförbart!

2. Metcon från tidigare dagar
Har du gjort tidigare dagar eller hellre gör nedanstående så får du följande utmaning:

“Burpee-Beata”

12 min amrap i lag om två:

P1 – Rodd 20/15 cals ELLER 300 m löpning
P2 – 15 obrutna svingar + amrap burpees

SCORE: antal burpees
Tiebreaker: sammanlagd vikt på kettlebells (ni har varsin i laget)

  1. Prioritera A-del från de senaste 3 träningsdagarna när du disponerar tiden. Har du tränat alla dessa dagar så avstå helst tunga lyft och prioritera istället B-delar som du betar av i mån av plats samt efter dina behov. 
  2. Som avslutning så har vi en svettig konditionsdel som vi gör tillsammans i olika lag  ?
  3. Jepp, det börjar bli kyligt men med en tröja och överdragsbrallor eller löpartights under shortsen eller bara för den delen så går det utmärkt att springa ute!
  4. Sen så en påminnelse: spraya inte PÅ stängerna, spraya på ett papper och sedan torka av stången i vågrätt läge. Tyvärr går kullagret i stängerna sönder om det sprayas på dem, tack på förhand!

HEMMATRÄNINGEN

Vila eller gör test från tidigare dagar!