Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “Magdalenas Mash-up”

Lag om upp till 3

2 varv med 3 min jobb och vila 1 min mellan stationer:

1 – Antal shuttle runs x 20 m (eller Rodd för cals)*
2 – Amrap 1H-sving x 12 alt arm + STOH anhow x 3 / arm
3 – Amrap 5 burpees + 10 m lunge steps

[totaltid 23 min]

SCORE: antal shuttle run, dvs 10 vändor = 10 poäng ELLER cals på rodd / 2, dvs 20 cals = 10 i poäng

  1. Gör A-del från de senaste 3 träningsdagarna. Det är ok att disponera tiden själv och prioritera A-del 💪
  2. Gör valfria övningar från de B-delar som varit senaste dagarna. Om ni tränat på gruppträningspass de senaste 3 dagarna så rekommenderar vi att ni bara gör övningar från B-delar detta pass. Bra övningar att göra mer av! 👌
  3. Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod tillsammans! 😅

HEMMATRÄNINGEN

Vila eller gör pass från tidigare dagar!