Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “Johannes Löparens Dag”

I lag om 2 under 18 minuter gör följande med valfria byten på alla övningar och delar:

Löpning totalt 1600 m
-Båda får jobba samtidigt, dvs det går bra om två springer 800 m sida vid sida, men det går också bra om en i laget springer mer än den andre 🏃‍♀️
+
Följande med valfria byten:
120 1H-svingar
100 X-hopp eller hopprepshopp (SU/DU)
80 step ups, step downs – på däck eller pall
+
Amrap
P1 20 m waiters walk
P2 20+20 m shuttle run
-dvs en person måste göra två shuttle runs för varje waiters walk-vända,
-det går bra om P1 gör flera WW-vändor men då måste alltså P2 göra dubbelt så många shuttle run

SCORE: reps eller antal WW-vändor

  1. Gör A-del från de senaste 3 träningsdagarna. Det är ok att disponera tiden själv och prioritera A-del 💪
  2. Gör valfria övningar från de B-delar som varit senaste dagarna. Om ni tränat på gruppträningspass de senaste 3 dagarna så rekommenderar vi att ni bara gör övningar från B-delar detta pass. Bra övningar att göra mer av! 👌
  3. Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod tillsammans! 😅

HEMMATRÄNINGEN

Vila eller gör pass från tidigare dagar!