Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “Blenda”
Lag om upp till 4

3 varv med 60 sekunders jobb och vila 45 sek mellan stationer:

1 -Putta släde utan extra vikt – välj valfria handtag, lägre är tyngre*
2 -Hopp upp / Gå upp på däck – gå ned
3 -Amrap Mountain climbers
4 -Amrap STOH x 5 reps / arm med kettlebell eller Amrap STOH med viktplatta, utestång eller stock

SCORE: idag räknas inte reps utan vi utser passets bästa lag-pepp!

[totaltid 20 min 15 sek]

  1. Gör A-del från de senaste 3 träningsdagarna. Det är ok att disponera tiden själv och prioritera A-del 💪
  2. Gör valfria övningar från de B-delar som varit senaste dagarna. Om ni tränat på gruppträningspass de senaste 3 dagarna så rekommenderar vi att ni bara gör övningar från B-delar detta pass. Bra övningar att göra mer av! 👌
  3. Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod tillsammans! 😅

HEMMATRÄNINGEN

Vila eller gör pass från tidigare dagar!