Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “Daniel”

I lag om upp till 4:

På 18 minuter:

Cals på rodd – max minst 6 max 16 cals per sittning
+
HR-push ups x 2-6 – så tung variant som möjligt
KB-snatch eller 1H-sving x 6 reps / arm
Reverse lunge med goblet hold x 12 alt ben

*OBS – alla börjar med rodd och 6 cals första varvet, dvs liten kö i början. Och i händelse av kö senare i passet, vila lite extra och hjälp nästa av / på roddmaskinen.

*SCORE: cals på rodden

  • OBS – resten av veckan blir testdagar, så släng ett öga på vad som ligger uppe men det som varit de senaste 3 dagarna har också varit en del av testningen så det är bara att köra på idag som vanligt 😊

    Så med det sagt:

  • Gör A-del och valfri B-del från de senaste 3 träningsdagarna. Det är ok att disponera tiden själv och prioritera A-del. 💪
  • Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod tillsammans! ?
  • Om ni tränat på gruppträningspass de senaste 3 dagarna så gör ni bara B-delar. Bra övningar att göra mer av! 👌

View this post on Instagram

#crossfituppsala #bästaboxen

A post shared by Tränarprofil Cfua (@crossfituppsala) on