Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “Strike or burpees 2.0”
I lag om 3 pers
Amrap 20 min
P1 Ro 300m och försöka stanna på exakt 300m*
-övriga två vilar, läs mer nedan!

*Sista draget ej senare än med 10 meter kvar
*Varje meter över eller kortare än 300m generar 1 burpee per meter för hela laget
*Efter varje set rodd så gör den som nyss rodde 10 svingar och 5 goblet squats individuellt efter eventuella burpees

KOM IHÅG att det är marklyft imorgon om ni ska träna då, tex kan det idag vara en god idé att välja lite lättare vikter på det som belastar baksidan 🙂

  1. Gör A-del från de senaste 3 träningsdagarna.
  2. Gör den assistansträning som står ovan. Om ni tränat de senaste 3 dagarna så gör ni bara del 2, men då upp till 5 set av dessa.
  3. Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod, fart och fläkt tillsammans! ?