Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills
[nedanstående övningar eller så gör ni hemläxa från Hälsoutvärdering och Uppföljningar!]

A1. Sidoplanksrodd @ 2222 4-5reps/sida 4set
A2. Boxjump step down 4-5reps 4set
A3. TTB / hängande knä uppdragningar 4-6reps 4set

3. “Team Cindy-ish”
AMRAP 20min
i lag om 3 personer
P1
1varv av
5 push ups
10 KB svingar
15 Air squats

P2. Deadhang i stång 
P3. Planka

* Score = antal rundor av Cindy
* Fria byten mellan planka och deadhang, gör det tidigt så att inte greppet tar slut! ?

  • Gör Styrkedel eller teknikdel först. Gör eventuell assistans träning som hör till DEN DELEN
  • Om ni tränat de senaste 3 dagarna så gör ni bara del 2 ovan som ”styrka”, dvs direkt på assistansträningen men något annat som ni inte gjort under denna period.
  • Som konditionsdel så utgår vi från att vi gör gemensam metcon, här kommer det vara fokus på team-wod, så det blir både roligt, bra och peppande!