Uppsamlingsdag
1. A- & B-del från tidigare tre träningsdagar
[Har du tränat alla tre tidigare dagar, då fokuserar du på B-delar, se förklaring nedan!]

2. Team-wod!

“Sten-hård”

I lag om upp till 2:

4 min amrap – en jobbar en vilar
P1 – Rodd 15/10 cals eller 200 m löpning eller 20 burpees
P2 – Amrap av 5 slam ball thrusters 10 ball slams eller 6-10 slam ball to shoulder (om tyngre boll)

-vila 2 min

4 min amrap
P1 2 varv 5 goblet squats 10 svingar
P2 Amrap Devil press

-vila 2 min

4 min amrap
Buy in tillsammans: 400 m löpning eller 20 burpees + 20 mountain climbers
+
Amrap – en jobbar / en vilar – burpees
[den som är klar först med buy in får börja själv]

-vila 2 min

[tot 16 min]

  1. Prioritera A-del från de senaste 3 träningsdagarna när du disponerar tiden. Har du tränat alla dessa dagar så avstå helst tunga lyft och prioritera istället B-delar som du betar av i mån av plats samt efter dina behov.
  2. Som avslutning så har vi en svettig konditionsdel som vi gör tillsammans i olika lag  ?
  3. Jepp, det börjar bli kyligt men med en tröja och överdragsbrallor eller löpartights under shortsen eller bara för den delen så går det utmärkt att springa ute!
  4. Sen så en påminnelse: spraya inte PÅ stängerna, spraya på ett papper och sedan torka av stången i vågrätt läge. Tyvärr går kullagret i stängerna sönder om det sprayas på dem, tack på förhand!

HEMMATRÄNINGEN

Vila eller gör gårdagens pass