Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “Tage Tuff-tuff”

 I lag om 3, amrap 16 min av:

Suitcase walk x 180 m i laget:
—En i laget går 60 m suitcase walk med valfria handbyten, En av de övriga två måste hela tiden göra svingar, 1H-svingar eller snatch med valfria byten av person som jobbar
+
Waiters walk x 120 m i laget:
—En i laget går waiters walk 40 m med valfria handbyten, En av de övriga två går bredvid med “”sin”” kb i frontrack* med valfria byten av person som jobbar
+
Utfallsteg med kb x 60 m i laget:
—En i laget gör 20 m utfallsteg med sin KB i valfri hold, Övriga två delar tillsammans på 30 air squats innan nästa persons tur att göra utfallsgång
+
Börja om från början vid eventuellt resterande tid!

  1. Gör A-del från de senaste 3 träningsdagarna. Det är ok att disponera tiden själv och prioritera A-del 💪
  2. Gör valfria övningar från de B-delar som varit senaste dagarna. Om ni tränat på gruppträningspass de senaste 3 dagarna så rekommenderar vi att ni bara gör övningar från B-delar detta pass. Bra övningar att göra mer av! 👌
  3. Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod tillsammans! 😅

HEMMATRÄNINGEN

Vila eller gör pass från tidigare dagar!

View this post on Instagram

Letar linser part 2 🧐😂😄 #crossfituppsala

A post shared by Tränarprofil Cfua (@crossfituppsala) on