Uppvärmning:
Clam shells, laterala utfall & kosacker (gärna med motvikt)
-Upp till 3 set av 4-8 x goblet squats + 6-10 goblet hold reverse lunge (lite tyngre per varv)

3-4 set
A1 1 1/4 High bar back squat x 6 reps*
A2 Windmills med slamball x 4-6 reps / arml
*viktigt att det görs med en vikt där tillräckligt bra form kan hållas

2-4 set
B1 On the spot split squat med viktplatta OH x 6-8 reps / ben
B2 Get up sit up med db/kb x 5 / arm
B3 Side plank band row @3012 x 5 reps / arm
[i set-vilor, testa övningar som kommer på nästa del]

C “Torleif”
10 varv av
12 1H-svingar, alt arm
8 Mountain climbers
4 HR-burpees

[time cap 10 min]

Så där ja, då är vi igång! Glöm nu inte att gärna hålla igen lite, speciellt om ni kört hårt senaste veckan med hög intensitet och tunga vikter. Återhämtning är viktigt!

Se över vilka övningar som kommer och titta gärna på filmerna ovan så blir det lite mer flyt i passet 💪

Det är inte säkert att ni hinner göra alla varv på avslutande “Torleif”, men kanske nån av er hinner? Kör hårt! 😅