Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “Meathead Monday”
Hela passet i 2 lag!
Med 20 min time cap och med 3 uppsättningar farmers walk handtag / eller dubbla kettlebells per lag, gör följande:

Med start på 0-5-10-15 min så gör alla i laget individuellt:
200 m löpning
10 lunge steps
8 burpees
4-8 push ups
+
Amrap Farmers walk 40 m x 3 uppsättningar*
*OBS – 3 uppsättningar per lag, rekommenderad vikt 20-50 kg per arm och att ni har tre olika vikter beroende på laguppsättning, får ej ändras!

SCORE: 40 m = 1 poäng, räkna antalet
Tiebreaker: totalvikten på de tre uppsätningarna, MEN en uppsättning måste färdas minst 40 m för att få räknas till tiebreakern

VALFRITT: Att göra övningarna från STRONG-passet för 2 dagar sedan under eget ansvar. Detta kan ni göra även efter Team-passet så klart såtillvida att inte dagens tränare behöver låsa containern.

  • Gör A-del från de senaste 3 träningsdagarna
  • Gör valfri B-del som står på tavlan. Det är dock ok att disponera tiden själv och prioritera A-del. Om ni tränat de senaste 3 dagarna så gör ni bara B-delar, men då upp till 5 set av dessa.
  • Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod, fart och fläkt tillsammans! ?