Uppvärmning:
-Skulderlyft
-Skulder-armhävning
-(Db) Bänkpress, uppvärmning inför A

3-4 set
A Bänkpress med smalt grepp @30×0 x 1-3 reps

2-4 set
B (Viktade) Pull ups x 2-3 reps 
ELLER
Ringrodd x 4-8 reps + Elbows out row x 6-8 reps / arm
[i set-vilor, testa övningar som kommer på nästa del]

C “Paus Burpees”
14 min amrap
Wide grip pull ups till 90° i armbågen 2-8 reps*
OH lunge med viktplatta x 8-14 steg
Kroc Rows x 8-15 reps*
Db Frontrack walk x 2-3 längder / sida
-vid minut 3-6-9-12 gör Burpees x 10 reps

*kan du inte göra pull ups, så hoppa över denna del och gör fler Kroc rows istället! 💪

Tyngre bänk idag! Och precis som med frontböjen igår så är det inte till tokmax, men inget konstigt om persklockan plingar idag 💪😅

B-delen får ett lite tyngre fokus idag och mellan att ni kör dessa set så titta på övningarna som kommer på C-delen precis som vanligt.

Här lägger vi in några fler pull ups, och ni som inte gör pull ups lägger till ett par fler Kroc rows. Sikta på 12-15 reps per varv rakt igenom. Ok om de är lite jobbiga! Sen så får ni en “skön” paus med burpees lite då och då, var så goda! 😂