Wu: Row, 1 k
+
Shoulder press 1-1-1-1-1 reps
50 – 55 -57.5 – 60 – 60 kg
Push press 3 reps
50 kg – avbröt
+
Five rounds for time of:
Run 400 meters
30 Box jump, 24 inch box
Tid: ca 15 min

Mina armar har blivit sargade av den gångna veckan. Axlarna har tagit mest stryk, antagligen pga muscle upsen, och armbågarna började värka efter The Bear häromdagen. Kände av det lite igår, men dagens pass blev för mycket. Avbröt efter ett försök på PP, det ville inte släppa. Istället blev det en förkortad variant av “Kelly. Några WB-shots / thrusters gick ju inte, men det var rätt drygt ändå. De där ben-curlsen satte sina spår, pinsamt, nåja jag slapp ju göra vadpress.

Om jag ska fortsätta med att träna 5 dagar i sträck så måste jag lära mig att hålla igen i början av perioden. Dvs inte köra dubbelpass och syssla med discoträning. Längtar tillbaka till 3-1, men det funkar inte just nu. Förresten hade luften inte bara gått ur mig utan även bilens högra bakdäck. Jag såg tillfället att göra ett funktionellt styrketest! Efter ca 10 min och en massa vevande och skruvande satt extradäcket på plats.