Uppsamlingsdag
1. A-del från tidigare tre träningsdagar
[Har du tränat alla tre tidigare dagar, då fokuserar du på att öva på valfri teknik]

2. Team-wod!

“Snälla Ella”

I lag om 2:

Inom 5 minuter:*
500/400 m rodd – en jobbar en vilar – är ni klara tidigare så får ni extravila, så tuffa på!

vila 1 min

5 min amrap – en jobbar en vilar

10 1db devil press
10 goblet squat

[tot 11 min]

*Om ni är över 6 pers på passet så blir det 3 lag på rodddelen och så börjar övriga på Amrap-delen
*Är ni ojämnt antal så är det lysande OPEN-övning att köra själv, då är det bäst att börja med Amrap-delen!

  1. A-del från de senaste 3 träningsdagarna. Har du tränat alla dessa dagar så avstå helst tunga lyft och prioritera istället Hemma-Bonus som du betar av efter dina behov.
  2. Som avslutning så har vi en svettig konditionsdel som vi gör tillsammans i olika lag  ?
  3. Sen så en påminnelse: spraya inte PÅ stängerna, spraya på ett papper och sedan torka av stången i vågrätt läge. Tyvärr går kullagret i stängerna sönder om det sprayas på dem, tack på förhand!


HEMMATRÄNINGEN

Vila eller gör gårdagens pass