Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “Andrea”

Lag om 2 på 20 min:

Ni går tillsammans hela tiden och växlar när ni vill, om ni har olika vikter så behöver man bära med sig “sin” vikt i suitcase hold:

OH walk x 160 m
Svingar x 140 reps
Frontrack walk x 120 m
KB-Cleans x 100 reps
Utfallsteg utan vikt x 80 m
+
Amrap
P1 Putta släde x 20 m*
P2 går med bredvid
[gör max 40 m i ett svep om ett lag väntar på tur, men annars kör på!]

*jobba på med högt tempo om ni kan och varje gång ni gjort 80 m så dela på 20 air squats

  1. Gör A-del från de senaste 3 träningsdagarna. Det är ok att disponera tiden själv och prioritera A-del 💪
  2. Gör valfria övningar från de B-delar som varit senaste dagarna. Om ni tränat på gruppträningspass de senaste 3 dagarna så rekommenderar vi att ni bara gör övningar från B-delar detta pass. Bra övningar att göra mer av! 👌
  3. Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod tillsammans! 😅

HEMMATRÄNINGEN

Vila eller gör pass från tidigare dagar!