Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “All Saints Go Marching In”
Lag om upp till 4:

Med 20 min rullande klocka – alla i laget jobbar, en roddmaskin per lag:

Reverse lunge till russian Step Ups på viktplatta (m vikt) x 10-14 alt steg
Suitcase walk, långsam x 2-3 längder / arm
1H-clean & press x 5-8 reps / arm
Hängande knä / benlyft (m vikt), konrollerat tempo x 6-12 reps
+
Rodd minst 10 max 20 cals
[OM det är kö så måste minst EN i kön göra en Goblet hold i botten av en benböj, men om det bara är en person i kö så var beredd att byta]

SCORE: cals på rodd / antal deltagare

  • Gör A-del och valfri B-del från de senaste 3 träningsdagarna. Det är ok att disponera tiden själv och prioritera A-del. 💪
  • Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod tillsammans! ?
  • Om ni tränat på gruppträningspass de senaste 3 dagarna så gör ni bara B-delar. Bra övningar att göra mer av! 👌