Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar
(Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills
[nedanstående övningar eller så gör ni hemläxa från Hälsoutvärdering och Uppföljningar!]

A1. 4-6 höftlyft @ 31×1 med eller utan vikt 3set
A2. Tall kneeling pallofpress @ 2222 4-5reps/sida 3set
A3. Hängande knäuppdragningar /TTB 4-5reps 3set

3. “Heart and legs on fire”
I lag om 3 pers

EMOM 21min

P1. 20m shuttle run

P2. 1H KB clean + 1H frontrack utfall bakåt – byt hand

P3. Vila

* Alternerande hö/vä ben och arm på KB komplex

  • Gör Styrkedel eller teknikdel först. Gör eventuell assistans träning som hör till DEN DELEN
  • Om ni tränat de senaste 3 dagarna så gör ni bara del 2 ovan som ”styrka”, dvs direkt på assistansträningen men något annat som ni inte gjort under denna period.
  • Som konditionsdel så utgår vi från att vi gör gemensam metcon, här kommer det vara fokus på team-wod, så det blir både roligt, bra och peppande!

At his favorite bar.

A post shared by Tränarprofil Cfua (@crossfituppsala) on