Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills
[nedanstående övningar eller så gör ni hemläxa från Hälsoutvärdering och Uppföljningar!]

A1. 10-20 DU eller 30-40 SU 4set
A2. Goblet boxsquat @31×1 6-8 4set
A3. Öva handståend mot vägg eller mha kompis 20-30s 4set

3. “Swing it!”
AMRAP 20min

P1. 20cal Airbike (eller 150 m löpning)

P2 10 KB svingar

P3. Planka

*P2 och P3 turas om att göra 10 KB svingar tills att P1 är klar
med Airbiken. Vill ni gärna springa vid kanonväder så ska ni så klart få göra det! ?
*en lagmedlem måste hålla planka för att reps ska räknas.

  • Gör Styrkedel eller teknikdel först. Gör eventuell assistans träning som hör till DEN DELEN
  • Om ni tränat de senaste 3 dagarna så gör ni bara del 2 ovan som ”styrka”, dvs direkt på assistansträningen men något annat som ni inte gjort under denna period.
  • Som konditionsdel så utgår vi från att vi gör gemensam metcon, här kommer det vara fokus på team-wod, så det blir både roligt, bra och peppande! ?