Trodde jag skulle bli sjuk igår kväll, för jag kände mig sådär hängig och emlig som man kan göra innan sjukdomen träffar en, men idag så är jag bara “vanligt” sliten & seg. Sådär som man är i slutet på veckan, och efter några ganska hårda pass på raken. Lika bra att köra ut cykeln alltså. Snabb-pass på lunchen.

A. 8 set av 2 deadlift (60% av 1RM = 110kg) med 30 sek vila mellan seten

B1. 3×15 GHD raises. 90 sek vila innan B2: 15, 15, 15 (45 graders bänk, inte fått igenom det där GHD inköpet än…)
B2.3×15 Toes to bar. 90 sek vila innan B1: 15 (striktish), 15 (mindre striktish), 15 (kippade)

C. 8 min AMRAP double-unders: 342

Kapade B lite pga tidsbrist (och så var jag rätt färdig idag). Kände redan under första minuten att underarmarna var lite för slitna av de senaste dagarna för att kunna hålla ihop hoppandet ordentligt. Halvvägs in i hopprepandet fick jag en hemsk huvudvärk.  Hade hoppats (pun intended) på mer, men så kan det gå! Upplagt för Herman och Linda att krossa mig på det här. Come and get it!