Pissig sömn inatt. Inte för att det spelade nån roll. Det stod ju på internet att jag skulle träna. “If it’s in a magazine, then it’s gotta be true!”.

A. 10×3 Deadlift. 55% av 1RM från häromdan. 45 sekundermellan seten: 90kg

B1. 3xAMRAP ring pushups, 3 sek excentriskt. 1 sek i botten och toppen. Sluta 2 rep innan failure. 60 sek innan B2: 20, 14, 9
B2. 3×10 obrutna power clean, touch & go (ingen omgreppning). 60 sek innan B1: 65kg, 65kg, 65kg (brutet 7/3)

C1. 3xAMRAP clapping pushups. Sluta 2 rep innan failure. 10 sek innan C1: 12, 9, 9
C2. 3xAMRAP pushups. Sluta 2 rep innan failure. 10 sek innan C3: 9, 7, 6
C3. 3×20 obrutna svingar (games standard). 10 sek innan C4: 32kg, 24kg, 24kg
C4. 3×20 supermans (istf back extensions). 3 minuter innan C1.

Underskattar ALLTID dom här passen. Jättesvettigt. Swings tunga idag och fick backa vikten efter ett varv av C. PC horribelt tunga. Trodde nog mer om mig där. Upptäckte att stången är vind också. Inte bra.

Återgår till den (förhållandevis lätta) bakfyllan och undersömnen nu. Lekte förresten lite med high swings/games standard swings och 40kg kettlebell innan. Visste inte om jag kunde, och det kunde jag tydligen. Men tungt var det. Kanske det ska vara då det är mer än halva min kroppsvikt.