Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills – B-del

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “Jessika”

Lag om upp till 4

2 varv med 2 min jobb och vila 1 min mellan stationer:

1 – Löpning (eller Rodd för cals)*
2 – Amrap 10 svingar + 10 mountain climberrs
3 – Amrap 10 alt lunges + 5 Lateral lunges / ben
4 – Amrap 5 Slam ball cleans + 5 slam ball thrusters (med släpp) + 5 ball slams

[totaltid 23 min]

*Score på löpning är meter / 10 (dvs 200 m = 20) och startar ute, hinner man inte tillbaka till 2 min sek så -5 på resultat (dvs 400 m, 40 – 5 = 35)

SCORE: cals på rodden, på övriga övningar gäller att hitta motstånd och takt som kan genomföras obrutet utan paus

  1. Gör A-del från de senaste 3 träningsdagarna. Det är ok att disponera tiden själv och prioritera A-del 💪
  2. Gör valfria övningar från de B-delar som varit senaste dagarna. Om ni tränat på gruppträningspass de senaste 3 dagarna så rekommenderar vi att ni bara gör övningar från B-delar detta pass. Bra övningar att göra mer av! 👌
  3. Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod tillsammans! 😅

HEMMATRÄNINGEN

Vila eller gör pass från tidigare dagar!